Пошуковий запит: (<.>A=Волохата К$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Волохата К. М. Проблемні ситуації на уроках природознавства в початковій школі як засіб активізації розумової діяльності учнів [Електронний ресурс] / К. М. Волохата // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2013. - № 6. - С. 92-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2013_6_14
|
2. |
Волохата К. М. Використання методу проектів на уроках хіміЇ [Електронний ресурс] / К. М. Волохата // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2012. - № 37. - С. 209-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2012_37_52
|
3. |
Волохата К. М. Екологічні ігри на уроках природознавства як засіб формування екологічної культури молодших школярів [Електронний ресурс] / К. М. Волохата, Л. Д. Телега // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2013. - № 39. - С. 360-362. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2013_39_84
|
4. |
Волохата К. М. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до формування природознавчої компетентності учнів [Електронний ресурс] / К. М. Волохата // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2013. - № 40. - С. 167-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2013_40_42
|
5. |
Волохата К. М. Підготовка майбутніх вихователів до впровадження ідеї природовідповідності С. Русової у професійній діяльності [Електронний ресурс] / К. М. Волохата // Молодий вчений. - 2019. - № 7(1). - С. 34-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2019_7(1)__10
|
6. |
Волохата К. М. Формування природознавчої компетентності майбутніх учителів початкових класів: Результати педагогічного експерименту [Електронний ресурс] / К. М. Волохата // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2017. - Вип. 49. - С. 82-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mitimpt_2017_49_26
|
7. |
Волохата К. М. Порівняльний аналіз понять "компетенція" і "компетентність" [Електронний ресурс] / К. М. Волохата // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2013. - Вип. 35. - С. 209-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2013_35_46
|
8. |
Волохата К. М. Роль краєзнавства у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів [Електронний ресурс] / К. М. Волохата, О. А. Блажко // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 2. - С. 65-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDUP_2017_2_13
|
9. |
Коваль Ю. Освітнє середовище технічного коледжу – простір занурення в реальну професійно орієнтовану екологічну діяльність [Електронний ресурс] / Ю. Коваль, К. Волохата // Humanitarian studios: pedagogics, psychology, philosophy . - 2022. - Vol. 13, no. 2. - С. 30-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/hst_2022_13_2_6
|